Cum creștem vanzarile si brandul ?

Cum creștem în timpul crizei? 

Am văzut multe firme care își desfășoară activitatea de ani buni, dar care nu au o strategie de promovare sau dezvoltare. Nu au site și nici un brand pe care să îl crească.

Cum vând firmele fara brand? Chiar daca nu și-au construit un brand, aceasta se folosesc de atributul unei afaceri de succes: încredere în companie și recomandările clienților. Se știe că cea mai bună carte de vizită pentru o firma este reprezentată de recomandările venite din partea foștilor clienți.

Recomandarea, cea mai buna reclama

Oamenii au mult mai mare încredere în ce le spun prietenii sau familia decât într-o reclamă. De ce este important să creștem un brand? Clienții ne vor putea reține mai ușor, ne vor identifica că nume și ne vor putea recomanda într-un mod mult mai eficient. Un brand este compus din partea vizuala ( identificatori- logo, forma, culoare) și din atributele asociate de clienți cu acel brand.

Pentru o creștere organica eficienta a unui brand atributele idele pe care un client le-ar asocia cu un brand sunt reprezentate de beneficiile potențiale pe care achiziția produsului i le-ar aduce.

 In mintea clientului trebuie sa se formeze o legătură între atribute și identificatori. Sfat: nu incercat să asociați brandul dvs cu mai mult de două atribute. „Dacă încerci să le spui tuturor despre toate, vei sfârși prin a nu spune nimic..nimănui.”Pentru o firma brandul trebuie să devină cea mai important bogăție pe termen lung. Dar că orice bogăție, se obține cu investiție, perseverenta. Brandul se construiește prin o comunicare consecventa și eficientă.

Studiu de caz:.Creșterea brandului Catena.

Cum a ajuns printre cele mai cunoscute farmacii din România?De exemplu farmacie Catena a comunicat simplu către pensionari și a făcut asocierea între brand și prețurile mici, chiar daca realitatea nu este – neapărat asa-. Ei au identificat publicul țintă cel mai „valoros”, fidel și perseverent cumpărător.  Au comunicat susținut pe termen lung către acest public. Folosirea vedetelor in spoturile tv.

Transferul de imagini in publicitate. O modalitate de creștere a brandului prin transferul de imagine a fost realizată prin apariția în reclamele TV a unor actori foarte cunoscuți pentru vârsta a treia ( Stela și Arsinele, Nico) . Repetarea acestei idei…și asocierea brandului cu tarife mici, o identitate vizuala clara, șimpla, unitară pentru toate locațiile și nu în ultimul rând alegerea unui nume fonetic cu caracter de inetit au pozitionat acest lanț de farmacii in top trei branduri farmaceutice din Romania. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button