Creatie Grafica si Realizare Logo
Punem in practica ideile tale. Oricat ar fi de marete. Defineste-ti afacerea! Cei mai buni graficieni iti stau la dispozitie pentru a te ajuta sa gasesti cea mai buna identitate vizuala a afacerii tale; Idee, Culori, Font ,text, imagini.
Ai un magazin cu produse bune ? . Din pacate se intampla ca afacerile bune sa stea ascunse de ochiul clientului / trecatorului. Lipsa unei "imagini" care sa vand produsul sau serviciul poate fi problema. Realizeaza-ti o grafica potrivita si invita-ti clientii sa cumpere de la tine
Care este modalitate de lucru pentru o creatie grafica ?
Ne saunati / ne trimiteti un email in care ne spuneti cum "vedeti" dvs creatie grafica pentru produsul dvs 1-Ne trimiteti poze, texte 2-Ne spuneti daca aveti preferinte in ceea ce priveste aranjarea imaginilor si a textelor pe material 3-Noi va trimitem propunerea grafica 4Dupa ce ne dati ok-ul pe creatia grafica vom da un lucru materialul dorit de dvs. Inidiferent ca vorbim despre print banner sau print roll up, modal;itatea de lucru pentru creatia grafica este aceeasiLOGO
GRAFICA
COPYWRITER
"Trebuie să încerci necontenit să urci foarte sus, dacă vrei să poți să vezi foarte departe". Constantin Brancusi
Intreaba-ne
Suntem bucurosi sa iti raspundem la orice intrebare despre realizarea graficii pentru proiectul tau, fie ca vorbim despre un banner, roll-up sau un afis. Ne poti contacta telefonic, la 0732.12.55.45 sau prin formularul de contact !
Creare logo firma – Grafica publicitara
Cum trebuie sa arate un logo bun/ eficient ?
Atunci cand ne referim la creare logo firma trebuie sa avem in vedere cateva aspecte:
- Un logo bun nu trebuie sa fie „complicat”, incarcat, greu de citit
- Un logo bun trebuie sa fie recognoscibil ( usor de reperat dintr-o mie de logo-uri de firme)
- Un logo bun trebuie sa aiba in componenta sa un element care sa te duca cu gandul la domeniul de activitate.
De cele mai multe ori trebuie sa vorbim de un element simplu, dar de referinta pentru domeniul respectiv. Trebuie sa avem in vedere ca atunci cand lucram la crearea unui logo pentru firma noastra nu o facem pentru a le fi pe plac prietenilor nostri ( care stiu, evident, cu ce ne ocupam), ci pentru oamenii „de rand”, pentru masa de oameni care intra pentru prima data in contact cu noi si ne dorim sa ne „memoreze usor” identitatea vizuala.
- Ce culori folosim pentru un logo reusit ?
Din punct de vedere al culorilor trebuie sa avem in vedere atunci cand incepem sa lucram la realizare logo faptul ca este ideal sa ne concentram atentia pe maxim doua culori. Sunt de „evitat” culorile pale. Acestea sunt greu de identificat pe anumite tipuri de materiale.
- Logo-ul realizat de noi „seamana” cu logo-ul concurentilor ?
Din punctul nostru de vedere caracterului de unicitate – exprimat si mai sus -este important pentru crearea unei identitatii solide a brandului nostru sa nu fim „confundati” cu cel mai important concurent al nostru. Daca se va intampla acest lucru vom fi considerati doar o „copie”, iar oamenii vor sa lucreze de cele mai multe ori cu „cei mai buni”, iar cei care copiaza sunt priviti in mod inconsitient intr-un mod superficial.
- Ce font folosim pentru realizare logo ?
Fonturile muult prea subtiri nu pot fi citite cu usurinta de la distanta, iar fonturile muult prea stilizate se citesc cu greutate atat pe print cat si pe monitorul pc-ului. Este ideal sa folosim un font clar si usor de citit. Ideal este sa nu ne ducem pe ceva foarte clasic” ( arial, calibri, times new roman, etc) insa
Este o solutie sa ne dorim o sigla gratis pentru firma noastra ?
De cele mai multe ori o firma aflata la inceput de drum isi doreste sa faca economii, insa daca cautam logo gratis. Vom obtine un produs greu de realizat pe toate tipurile de materiale si fara vre-o legatura cu domeniul nostru de activitate. De obicei cine cauta ne te realizare logo gratis nu cunoaste ce inseamna un logo realizat la o rezolutie corecta, astfel ca ne trezim ca suntem nevoiti sa printam pe un roll-up un logo ce a fost realizat de „secretara” pe un site de logo-uri gratis la rezolutia de 500x500px. In momentul in care ii spunem clientului ca nu se poate printa, acesta ne intreaba: „De ce?, pentru ca la noi pe calculator se vede bine”.
Logo dedeman
Un articol despre logo-uri ale unor firme romanesti puteti citi pe aici